czwartek, 23 maja 2013

Bo warto pomyśleć także o rodzinie...

Ubezpieczenie to bardzo ważna sprawa w życiu człowieka. Wiadomo, że wypadki chodzą po ludziach, dlatego warto pomyśleć o swojej przyszłości już teraz. Ubezpieczenie, to kupowanie spokoju i poczucia, że w sytuacji, gdy spotka nas coś złego, możemy liczyć na wsparcie finansowe. Warto o tym porozmawiać zwłaszcza, gdy dokonuje się jakaś ważna zmiana w naszym życiu np. powiększenie rodziny. Jednak o co pytać? Sama mam z tym mnóstwo problemów, ale tak naprawdę do tej pory mało mnie to interesowało. Ubezpieczenie było mi potrzebne tylko w razie wypadku lub kontuzji na AWFie. A teraz? Teraz, gdy Czekoladka jest ze mną wszystko się zmieniło. Wraz z jego pojawieniem się na świecie, zaczęłam myśleć nie tylko o sobie, ale przede wszystkim o swoich najbliższych. Na szczęście Aviva stworzyła fajną opcję ubezpieczenia dla całej rodziny - oferta obejmuje leczenie chorób tj. rak, zawał udar, rehabilitację po wypadku, 'pensję' w razie poważniejszych powikłań, które uniemożliwią powrót do pracy, pieniądze na leczenie w prywatnych klinikach, a także ubezpieczenie dla naszych bliskich. Po więcej szczegółów odsyłam na strony: www.aviva.pl, www.avivainvestors.pl, www.aviva.com, https://www.youtube.com/user/aviva/.

W szczególności polecam programy ubezpieczeniowe dla dzieci: http://www.aviva.pl/zycie-i-zdrowie/programy-dla-dzieci.html

Poniżej wrzucam fajny 'skrypt', o czym rozmawiać z doradcą ubezpieczeniowym. Myślę, że tak ściągawka przyda się każdemu, a już na pewno laikom, takim jak ja:

____
wpis sponsorowany

***

3 komentarze:

  1. Nie tylko Aviva ma fajne opcje. Sama pracuję w ubezpieczeniach (akurat majątkowych), więc coś tam wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na etapie wyboru ubezpieczenia, przyda mi sie ta grafika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - ubezpieczenie jest bardzo potrzebne. Nie możemy myśleć, tylko o sobie, ale też i o innych. Nawet jak chodzi o samochód, to chociaż takie https://unilink.pl/ubezpieczenia/samochod/oc podstawowe też musimy mieć. Nie tylko, bo jest ono wymagane. Ale dla nas samych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)