wtorek, 29 maja 2012

Nie na temat.

Dzisiaj zupełnie nie Czekoladowo i nie na temat. Potrzebuję inspiracji, wspominałam o tym na facebooku, ale stwierdziłam, że warto zapytać też tutaj. Moi drodzy, szukam fajnego pomysłu na prezent - pamiątkę na lata z okazji Naszej Pierwszej Rocznicy Ślubu, która zbliża się wielkimi krokami. Chciałabym, żeby było to coś, co przypominałoby nam o tym cudownym dniu. Niestety w tym roku nie spędzimy tego dnia razem, ale z pewnością nadrobimy to po powrocie :))) Hehe, grunt, że w dniu ślubu byliśmy razem (nic to, że o mało się nie spóźniłam na własny ślub ;)). Co do prezentu to myślałam m.in. o wygrawerowaniu na naszych obrączkach daty ślubu (obecnie mamy tylko nasze imiona), ale to tylko dodatek do głównego prezentu, nad którym intensywnie myślę ;p


Liczę na Waszą pomoc, tą "anonimową" także :)))


***
Pomalutku zbliża się koniec moich studiów. Dzisiejszy egzamin z angielskiego zdany na 5, z czego jestem dumna i przeszczęśliwa (tym bardziej, że nawet nie zajrzałam do książki, gdyż wybrałam sen u boku Czekoladki :P), jeszcze zostało mi jedno zaliczenie i obrona pracy mgr :) Z jednej strony cieszę się, że to już koniec (przez ostatnie 2 lata jestem bogatsza o nowe, czasami niechciane doświadczenia), a z drugiej z sentymentem wspominam niektóre spędzone tam chwile. Jakby na to nie patrzeć, 5 lat związana byłam z tym miejscem. Ech, ech ;))) Dobrze, że mam Czekoladkę i Męża, jakoś łatwiej patrzeć w nową przyszłość, która kreśli się niezwykle ciekawie i kolorowo :))))

***

2 komentarze:

  1. Spieszę z radą. Pomysłem. Pomysł z grawerką na obrączkach na pewno jest trafiony, nie twierdze, że nie. Coś w nim jest. ale ... lepszy byłby taki o którym istnieniu mąż by nie wiedział do samego powrotu! Takie jest moje zdanie ;) Więc może pokusiłabyś się o nie mówienie dla męża o tym do jego powrotu i coś wymyśliła... Nie wiem czy twój mąż by to nosił, ale mogłabym pokusić się o wygrawerowanie np nieśmiertelnika z waszym zdjęciem i napisem, może też i datą ślubu ... takie rzeczy są do zamówienia na allegro stosunkowo dość tanio, a wygląda naprawdę ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. My z Mezem tez mieslismy nie dawno pierwsza rocznice slubu, dobre pytanie co mozna komus dac co na zawsze zapamieta?!
    mysle ze twoj pomysl zeby wygrawerowac date slubu nie jest zlym pomyslem, mozesz rowniez dac zrobic zdiecia od siebie, jakies sliczne i zrobic jedno zdiecie takie duze zeby twoj maz mogl w sypialni czy w innym pomieszczeniu powiesic, zdiecie al´a potret.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)